søndag den 13. september 2015

Velkommen, efterår!


Efterår er min yndlingsårstid. Nu kan vi krybe i ly og drikke te, strikke, bage tærter og fylde kurve med æblehøst eller svampe fra skovbunden. Man kan sidde inde og kigge ud på det stride vejr og varme sig under et tæppe, ved stearinlys eller i et par uldsokker. Der er kaffe, varm kakao, og med dét følger hygge og gode snakke. Der er ingen dårlig samvittighed forbundet med indendørs sysler. Tempoet skrues helt ned. Og på regnvåde gåture bliver man opmærksom på den smukke verden, når visne blade blæser om ørerne på en.

Jeg er vild med efterår – I forstår vel nok, når I ser billederne herunder?







En lille tegning af nogle efterårsting, jeg holder særligt af... 

Billedcollagerne har jeg lavet af billeder fra Pinterest. I er velkomne til at kigge min side igennem - det kan I gøre her.

3 kommentarer:

  1. Så mange dejlige billeder, meget stemningsfulde. Efteråret er også min yndlingsårstid.

    SvarSlet
  2. Tak, Christina :) Rigtig god søndag til dig!

    SvarSlet
  3. Min elskede sæson! Jeg elsker efterår for alle dets aspekter :)

    SvarSlet