lørdag den 12. september 2015

Gastromé

Ventetiden er ved at stige mig til hovedet. Andres utålmodighed påvirker min tålmodighed. Men igår tog jeg beslutningen ikke at sidde hjemme og vente på, at fødslen går i gang, og i stedet nyde den sidste "alenetid" med Mike. Jeg inviterede ham på Gastromé - en skøn Michelinresturant i Aarhus og søsterrestaurant til Det Gamle Mejeri, hvor jeg har været tjener. Vi gør vores for at gøre junior til en madelsker - det her er fjerde Michelinrestaurant, vi har besøgt, mens jeg har været gravid... 
Vi fik os en god snak med min tidligere chef, der var på arbejde. Han er spændt på vores vegne. Han fortalte, at den dag i februar, hvor de - uventet - fik Michelinstjernen, kørte han og makkeren til København til et arrangement. Klokken 04 om natten ringede konen, at vandet var gået, halvanden uge før termin. Han nåede lige hjem til fødslen af sin søn. Det var et vildt døgn for ham... 
Forhåbentlig bliver fødslen af junior ikke så dramatisk :)

Menu og Mikes champagne

Appetizers

Forretter

Hovedretter

Desserter og petit fours


Ingen kommentarer:

Send en kommentar