torsdag den 17. september 2015

September indtil nu

September er en skør måned – det ene øjeblik er der høj sol og sensommervejr, mens det kan regne og blæse det næste. Lige nu er det ”whisky-vejr”, som man siger i Mikes branche – det er hyggeligt.
På en solskinsdag i sidste uge slog Mike græs i kolonihaven, mens jeg plukkede bær og æbler. Og så har vi gravet kartofler op – nu er der kun én række tilbage. Der har været liv i gaderne til Aarhus Festuge. Jeg har bagt på livet løs og fyldt fryseren og kagedåserne med en masse gode sager til barselstiden. Jeg har strikket, tegnet og syet. Og så har jeg forkælet mavsen med lange kaffepauser og gode ting (måske forkælet ham lidt for meget, for det tegner ikke til, at han vil ud!)…








Jeg har strikket pixie-huer.
Én til min søde niece, Alberte, og én til junior.
Find opskriften her.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar