lørdag den 2. maj 2015

Kreative projekter

Jeg er i fuld gang med ting og tøj til junior. Jeg nyder både processen, hvor jeg tænker på ham hele vejen igennem, og resultatet. Ud fra ét mønster har jeg allerede syet mange forskellige bukser, og hér kan I se et uddrag. Hvis I selv har lyst til at sy babybukser, vil jeg opfordre til at købe et mønster eller låne på biblioteket, og så er det kun fantasien, der sætter grænser. 
Køredragten tog mig en time at lave - den skal hverken have foer eller kantebånd - og jeg glæder mig allerede til at skulle putte junior i den til vinter. 
Udover at sy har jeg malet billeder til ham. Han får ikke sit eget værelse, men skal sove hos os, og vi vil dekorere en væg med billeder til ham, så der er lidt hyggeligt at kigge på. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar