lørdag den 21. november 2015

Shhh... Det er morgen...

Det er lørdag morgen, og jeg sidder alene i stuen. Jeg så mit snit til at liste ud og lade mine to sovetryner ligge i fred i soveværelset. Jeg fryser lidt om benene – jeg har nemlig kun morgenkåbe på, for dynen lod jeg blive hos dem i sengen, af frygt for at vække Valdemar. Her er bum-stille. Kan kun svagt høre morgensnak og en kaffekværn fra børnefamilien ovenpå. Nu sidder jeg så og overvejer, hvad jeg skal bruge den næste times alene-tid på. Som nybagt mor til en lille fyr, der hellere vil opleve verden end at sove, er disse øjeblikke få og værdifulde. Skal jeg lave mig en god morgenmad? Gøre badeværelset rent? Tage et langt bad? Høre julemusik og begynde oppyntningen? Blogge? Jeg kan sidde og tænke tiden væk…
Jeg laver mig en kop te og viser jer nogle billeder af, hvad jeg står op til hver dag.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar