torsdag den 16. april 2015

Babybukser

Jeg fandt et skønt stykke bomuldsstof ved stofhandleren i Latinerkvarteret, da jeg var nede at handle ind til køreposen. Det var en rest til kun 20 kroner, og der kunne fint blive til både buks og trøje. Der findes masser af mønstre på babybukser i diverse sy-bøger, og det tog mig ikke lang tid at finde et. En halv time efter var de syet. Bukserne er så små, at ét stykke snørebånd kunne bruges i maven - så det var billigt, kreativt, og ingen babyer har et par magen til.
Jeg kan generelt godt lide at genbruge knapper, stof, bånd og rester. Jeg har syet et par ballonbukser til junior af Mikes gamle blåternede skjorte - hvert ærme blev til et bukseben. Og så har jeg planer om at sy en trøje til ham af resten af skjorten. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar